140404

Nu när jag är arbetslös kanske jag kan börja skriva lite mer. :) 
 
Som sagt arbetslös sedan den 1/4. Jobbade min sista dag den 31/3. 
Men har ändå knappt varit hemma förrän idag. I tisdags så var vi och letade efter en tratt till Prinsen, hittade en i Hallsta. Och i onsdags så var vi upp till Fagersta. Jag och Nina. :) Och så igår så vart de ett besök på arbetsförmedlingen bara för att dom inte hade öppet i tisdags. Och så mitt möte på kvällen. Men som sagt idag blir det bara hemma. :) Har diskat och varit ute med Prinsen och gjort rent bordet och förberett maten. :) 
 
Ska nog ta mig an badrummet snart tror jag. :) Men ska ut med Prinsen igen snart. :) Han är så duktig idag så han har fått sluppit den där tråkiga tratten ett tag nu. Så han ligger på golvet i solen och sover. :) Min lilla bebis. :) 
Gjorde riktigt ont i mamma-hjärtat när vi va hos vetrinären och hon sövde/droga ner honom. Och han bara låg där. Men det gick så bra och han va jätte duktig. Sen ska vi dit den 10onde och vaccinera och fixa vet.intyg till försäkring. Ska ringa Folksam på måndag, för dom verkar vara dem bästa. :) Och inte så dyra heller. :) 
 
Har även hunnit med att spara dom flesta bilder från facebook på datan, och tagit bort ca 5 album. Bara typ 8 st kvar nu. :) Men det hinner jag med. :) En sak i taget. :) Inte allt på en gång. :) 
 
Jo, en till sak jag har lyckats med. :) Har slutat snusa. :D Inte snusat sen i söndags, och inge sugen heller. :) 
Började med att jag fick riktig hemsk tandvärk plus att jag blev förkyld så kunde knappt andas. Men jag slutade.  :) Och jag gav de sista snuset till Nina. :) En god gärning. :) 
 
Nu ska jag ta och klä på mig och gå ut i solen med Prinsen, sedan blir det badrumsplock. :)
 
Ha en fin dag! <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?