20/4-2014

Söndag idag då. :) Ännu en vecka har gått. :) Tycker tiden går så himla fort. 
 
Idag har vi varit till Ikea, hittade två fina blommor för 12 kr st och 2 lådor och en lampa samt två vatten karaffer. :) 
Bara bra köp. :) Ska väl ta mig in i veckan igen och köpa flera blommor. :) Tycker dom va jätte fina och kommer passa bra i vardagsrummet. :) Ser ut som en blandning av palmer och ormbunkar typ. Fast med smala blad. :)
 
Mina två älsklingar ligger här brevid mig i soffan och sover tror jag. :) Sötnosar. <3
Det är ju ändå söndag = vilodag. :) 
 
Vad ska jag göra då? Jag tänkte diska det sista och så börja med maten. :) Tänkte göra lite påskmat idag, med skinka, köttbullar, sill och ägg. :) 
 
Igår va vi och grillade korv på ett fint litet ställe precis vid vattnet i skogen. Så himla mysigt att bara vara med familjen. :) Släppte även en lykta. Skulle egentligen släppt dom på vårat bröllop, men det började regna på kvällen. Men nu har vi ju kvar en hel del. :) Alldeles perfekt med allt under gårdagen. :)
 
Nu smyger jag ut i köket och diskar. :) Ha en fin dag i solen. <3
 
 
Postat av: Ida
URL: http://tobehappy.blogg.se/ 2014-04-20 / 15:48:27

Ååh, härlig bild!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?