Städar

Som rubriken lyder så håller jag på att städa. Tänkte att det va lika bra och passa på medans det regnar ute. :)
Men trodde luften skulle bli friskare. Men de är ju kokhett. Håller på att svettas ihjäl bokstavligen. Puh. Har iaf hunnit med att gå ut med latmasken som ligger o sover bredvid mig i soffan just nu. Och diskat och dammsugit och torkat golven i sovrummet. :) Ska ta hallen sen. :) Sen får vi se vad klockan blir. För måste fixa mat tills Peter kommer hem. :) Tur det är några dagar kvar tills bröllopet. Så jag hinner fixa så vi får fint tills vårat nya liv börjar. <3
 
Börjar bli riktigt nervös faktiskt. :) Men jag vet ju att allt kommer att gå bra. Vi har ju varandra och så är det ju våra närmare vänner och släkt som kommer. :) 
 
Nu kan jag ju inte sitta här och drömma mig bort :) Bäst att fortsätta städa medans man har orken och humöret öppe. :D 
 
Ha en fin dag! <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?