Helgens schema

Fredag:

Idag har vi hämtar Marcus (Peters son) kommer att vara i Fagersta hela helgen.. :) 
Va till Avesta idag och handlade lite godis o sånt till ikväll... Sen hem igen.. 
Marcus har även fått en ny cykel av sin pappa.. :) En gul 24".. En riktig räser.. :P
Så cyklade han lite o så.. Sen åt vi och vilade på maten och sen gick jag o Marcus ut med Prinsen.. Eller jag gick och han cyklade.. Han älskar verkligen sin nya cykel.. Jag vill också att min cykel ska bli klar.. Ingen som har ett 28" bakhjul ligger och skräpar.. Det som satt på var ett gammalt 27" tydligen och jag har köpt ett nytt 26" däck.. Så de blir in en 4de eller 5te gång till biltema och lämna tillbaka det.. Hmm.. Men men.. Marcus sover nu och Peter kollar på Sagan om ringen.. 

Lördag:

Medeltidsmarknad i Grytnäs utanför Avesta... Ska bli kul..
Hoppas att dom har sån god vitlökssalami som vi köpte på förra marknaden.. 
Ska ta med kameran denna gång.. 
Sen blir de väl hem o äta och bara ta de lugnt... Och cykla med Marcus.. :)

Söndag:

Marcus åker hem kl 15.00 så innan dess blir de väl mer cykelturer.. :)

Vad ska ni själva göra i helgen??

Ha det bra! Hörs sen!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?