Skriva lite kanske.. :)

Kanske dags för några rader.. Har varit jätte dplig på de.. Men men.. Och inte kan jag stava ehller.. haha.. orkar itne ändra.. :P

I förregår så gick jag och Prinsen 3 km.. :) Stolt över mig själv.. Brukar inte gå mkt.. Men nu är de ändring på de.. 
Och igår så städade jag vardagsrummet, blev bara de för klockan började bli mkt och jag vaknade sent.. Men dammsög och torkade golven och så.. Sen kom Peter och vi åt hemmagjord kycklingtallrik.. Gott med kyckling, men ska skippa stripsen nästa gång.. Och sen på kvällen så va vi ute och gick ca 2-2,5 km typ.. :) Och idag/kväll så blir de väl en sån sväng till.. :)

I morgon ska vi in till den stora staden.. :) Eller ja, stora och stora.. Västerås är ju större än Fagersta... Ska lämna tillbaka förgasaren till clion och så ska jag byta cykelgrejer för 2a gången.. Köpte först allt till en 28" men så stod de på bakdäcket att de va 26" på själva däcket.. Så vi åkte in till Biltema en gång till och bytte 28" grejerna mot 26" grejer.. Och köpte även 2 26"däck.. Och när vi kom till Ramnäs och Sven skulle byta däck så kollar jag på framdäcket.. Och där står de 28".. Så det blir in igen och byta till 28".. Den är jätte fin annars.. En gammal damtralla som blir som ny.. Hehe.. Snacka om att jag ska cykla sen.. Ja, när vädret tillåter.. :)

Kom även att tänka på en grej idag.. 2 av mina vänner är gravida och min bästa vän ska ha sin bebis om bara 4 veckor.. :) och nästa ska ha om 6 veckor.. :) Fast hon bor i trollhättan så de blir lite längre än västerås och åka och hälsa på bebis.. 
Jag kommer ju vara hos Angelicas bebis (4veckor kvar) mer än jag är hemma.. Älskar bebisar.. :) 

Och lilla Prinsen fyller år idag.. :) Hela 4 år.. :D Han börjar bli en gammal gubbe.. Ska ta o köpa mer saker till honom i morgon.. Ska ju till ica maxi så där lär dom ju ha något gott till hund..  Eller ja, stora grisöron som är hans favorit.. :)

Nej, om man skulle ta och varva ner och sen släpa med Peter ut med hunden.. :) Vågar inte gå själv ute när de är mörkt.. Därför är det bra att ha en karl när man ska ut i mörktet.. Och sen komma in o mysa i soffan eller sängen och kolla på tv.. :)

Blev visst lite mkt.. Men men.. Läs och njut.. :)

Hörs sen!
Postat av: peter
2009-08-18 / 00:50:16

grattis till våran lilla gubbe, pussar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?