God morgon

Idag är en bra dag! :)
Jag vakna i vettig tid. Kvart i 11. Skönt att få sova ut efter 2 tidiga dagar på gymmet. :)
Har jätte ont/värk i skinkorna, kan knappt sitta. Löpbanden va upptagna igår så vi satte oss på cyklarna. Men så obekväma dom va. Fattade inte hur man ställde om sadeln så jag fick liksom stäcka på tårna för att nå ner. Såg nog lite kul ut. :)
En annan kul grej va att jag tappat 3 kg sen vi började förra onsdagen. Så jag är jätte stolt. :D
Och att vi äntligen fått upp barbordet, efter 2 dagar. Haha.. Åh, det blev perfekt. Nu ska bara resten av köket fixa, dvs måla i skåpen o fixa köksluckorna.. :) Men det kommer någon gång.
Ska ta och äta någon frukost nu och sen ta ut lilla lata Prinsen som fortfarande ligger och sover under mitt täcke. Har aldrig varit med om en latare hund. :)
Vad ska ni hitta på idag då? Något skoj?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?