Gym och städ

Va ner till gymmet nyss.. Eller nyss o nyss klockan är halv 2 och jag har precis duschat. Innan de så var jag till gymmet med Elin och sen ner till konsum och handlade lite till maten ikväll.. Köpte även julklapp till Peter och Marcus.. Och gick hem o la disken i blöt och som sagt in o duschade.. Ska äta snart. Men har inte bestämt mig än. Fiskbullar i hummersås, korv o vita bönor eller varma koppen med kantarell smak. :)
Ska ner i morgon igen fast då kl 10.. :) Blir stykreträning i morgon.. :)
Även mätning, då det gått en vecka. Har ett gammalt typ schema som man ska skriva upp vecka för vecka, men de va om man drack protein grejs från Herbalife. Men jag kan ju lika gärna använda de till gymvecka.. Blir 3 gånger denna vecka och 2 förra.. Känns riktigt bra! Och sen så ska ju Peter också kanske köpa kort där också så då kan man ju träna mer eller om Elin jobbar, så har man ju ändå någon som vill och kan träna med en. Jag personligen gillar inte att träna själv. Roligare om man är tex 2. Men nu börjar magen kurra. Så nu blir det att äta lite och sen julstäda, eller ja, iaf städa och slå in pojkarnas paket.
Jo, just de. En sista sak. Pyntade granen igår. Lite tidigt men bättre än att ha 2 kartonger framme.. :)Blev jätte fint, ska ta kort kanske o lägga ut.. :)
Men som sagt nu ska jag äta o sen städa!
Postat av: Elin
URL: http://elinalice.blogg.se/ 2009-12-08 / 15:17:25

Härligt :) blev granen bra? ;)


Postat av: Elin
URL: http://elinalice.blogg.se/ 2009-12-09 / 18:10:02

Okej hehe... jo det gjorde vår också. Det är ju själva pyntet som gör att det ser bra ut :) våran gran som vi har uppe nu ser ju många gånger bättre ut nu mer allt pynt.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?