Mitt år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag förlovade mig! :)


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga nyårslöften. Men har några i år.. :)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Angelica och Elin. :)


4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett jobb kanske?


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
14 februari och min 20-årsdag


8. Vad var din största framgång 2009?
Jag blev en självständigare och starkare kvinna, vågar vara ute själv när de är mörkt och känner mig inte ensam när jag är själv hemma!

9. Största misstaget?
Finns säkert något, men jag ångrar inget. 


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inflammation i hela ryggen och förkyld.

11. Bästa köpet?
Våra ringar. :)


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massor. Tex, jag förlovade mig med Peter efter 4½ år. :) 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady gagas låtar. :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sagt vad jag tyckt och tänkt mer istället för o vara tyst.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit sur över småsaker. 

18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med familjen. :)

19. Blev du kär i år?
Var/är ju redan kär!

20. Favoritprogram på TV?
Dom flesta serier. :)

21. Bästa boken du läste i år?
Pojken som kallades det och 14 år till salu

22. Största musikaliska upptäckten?
Stereon i bilen? Haha..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Ja, ett halsband med ett hjärta på. :)

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Ja, så är de väl nästan alltid? Man önskar sig massor men man kanske inte får allt. Men jag är nöjd med det jag fått. :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hemma och hade vänner och familj här och åt smörgåstårta. :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det nog.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som vanligt.. 

29. Vad fick dig att må bra? 
Peter och Prinsen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vin diesel. ;)

31. Vem saknade du? 
Farfar! R.I.P. <3

32. De bästa nya människorna du träffade? 
Folket här i Fagersta. Fått en massa nya vänner här. :)
Och även fått kontakt med gamla från förr. :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?