Nyss hemkommen

Som ni ser i rubriken så är jag hemkommen från gymmet.. Va där i 2 timmar idag.. :)
Och Peter följde med! Han sa att han bara skulle titta men de sluta med att han också tränade stenhårt precis som vi. Jag är så stolt över mig själv och över Peter. Shit va duktig han va! En riktig maskin.. :P Men tror nog att han skulle imponera på oss lite.. Hehe.. ;)
Håller på att laga lite lunch också. Korv, lök och stekta ägg.. :)
Peters kommentar nyss.. haha.. "Benen känns som dom väger 300 kg, det märks att man är vältränad. Not."
Haha.. Min lilla sötnos.
Få se hur Elin jobbar nästa vecka. Annars får jag släpa med Peter.. :)
Ska ta o äta nu och bara ta det lugnt.
Vad ska ni göra idag då? Jobba? Plugga? Eller bara lata er?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?