5 år idag!!

Har inte skrivit på några dagar.. Har haft fullt upp med att planera dagens mat o så.. :)

Idag är det 5 år sen jag träffade Peter för första gången.. :)
Tiden bara flyger iväg.. Hehe..  Hoppas iaf på en speciell dag.. ;)

Ska väl uppdatera vad som hänt dom senaste dagarna..

Va till Avesta igår, handlade sallad o så lite godis till helgen..
Fick även hem mina böcker jag beställt från Adlibris..
Billiga och bra böcker.. Bara sanna historier.. Älskar såna böcker..
Sist läste jag "14 år till salu" av Caroline Engvall

Det är den bästa boken jag läst på länge..
Läs den och du kommer inte att bli besviken..

Den finns på adlibris.se och kostar 39 kr..
Köp den!

Nu ska jag ta mig till ica och handla lite inför ikväll.. :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?