Fina kläder och till ett bra pris

Satt och kollade på ellos hemsida.. Man kan fynda massor under 200 kr.. Jag brukar jämt kolla efter fina billiga saker..
Jag är nog lite av en budget tös.. Har aldrig varit mkt för dyra kläder.. Det är ju bara märket som kostar tyvärr..

Denna gillade jag mkt.. Kostar 99 kr..


Denna kostar bara 89 kr..



Hur fin är inte denna regnkappa då? Vill ha!! Kostar 129kr..

Nu kommer det jag iaf längtat efter!! Skor.. Inte för att jag kan gå i klackat.. Men älskar dom ändå!! Men dom hade inte så mkt fina skor och stövlar som föll mig i smaken men några.. :)



Kostar från 139.50



Kostar 199kr

Ja, sen fanns de inte mer spännande på damsidan.. Alla bilderna och priserna är lånade av Ellos.se

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?