1a November

Redan november?
Shit vad tiden går fort..
Bara en och en halv månad kvar till jul.. :) Längtar efter julmaten..
Nyss vaknat typ, eller för en halvtimme sen.. Har plockat undan lite tidningar och papper som låg på bordet.. Borde väl äta något.. Tror jag kör på varma koppen.. Lite kyligt inne nu så skönt att värma sig..
Marcus kommer idag vid 3. Våran vecka.. Allt är kul förutom att gå upp skit tidigt och åka till virsbo där han går i skolan.. :/  Men de går ju.. Går ju och lägger mig igen sen.. :)
Va till willys igår och skulle köpa vanliga gravljus med lock.. Men alla var slut.. Även dom utan lock.. Så jag köpe gravmaschaller (stavas de så?) som doftade vanilj.. Så jag och Peter åkte till Joel och när vi  kom fram så tyckte jag att han redan hade 2 "riktiga" gravljus (att hans familj varit där och tänt ljus) men de va på graven brevid.. Peter märkte även att ena lyktan var borta.. Någon som tagit den.. Men vem fasen tar en lykta från en grav??? Idioter...
Iaf så tände vi ljusen och va där en stund.. :)
Idag händer de väl inte så mkt, som sagt marcus kommer och vet inte vad vi ska göra. Roberth ville att vi skulle komma ner, men det är ju upp till Peter om han orkar köra.. :)
Ska ta en kopp varma koppen nu och mysa i soffan!
Postat av: Elin
URL: http://viskandevargen.blogg.se/ 2009-11-01 / 13:25:20

De är sjukt att folk snor ifrån gravar! SKAMLIGT!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?