28/11-2009

Känner mig så orkeslös.. Jag vill bara gå o sova igen..
Igår åkte Turbo.. :( Vi lämnade henne hos en förening här i Fagersta som tar emot hundar och katter och har även hunddagis.. Känns så tomt här hemma nu, men vad ska man göra? Prinsen kan ju inte gå och ha ont och vetrinären sa att om det blir infekterat så kan han dö. Men jag vet iaf att Turbo får det bra och får komma till ett hem sen!
Annars skulle vi ju få avliva henne, så det känns skönt att slippa det och veta att hon finns kvar!
Dom som har föreningen söker folk som kan hjälpa till. Jag och Peter kommer att göra det!
Gör det du också! Kika in på deras hemsida.
http://halmstraet.webbsida.com/
Postat av: Elin
URL: http://viskandevargen.blogg.se/ 2009-11-28 / 11:52:52

jag hakade på idéen direkt och mejlade dem :P stod att man kunde praktisera där via arbetaförmedlingen! Så vore ju perfekt för mig att vara där när ja inte är på servus :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?