:)

Har ingen aning om vad jag ska skriva för rubrik..
Vaknade kvart över 6 av kökets galler grej.. Har den precis utanför fönstret.. Så jag kunde ej somna om, men när jag väl somnade så ringde väckarklockan.. Så då var de bara att kliva upp...
Men jag har aldrig känt mig som jag gjorde i morse.. Marcus har börjat hosta och de smittar på mig och Peter.. Kände mig som en överkörd gris.. Orkade ingenting.. Hade ont i huvudet och näsan och halsen.. :(
Klädde iaf på mig och drack 2 glas vatten medans pojkarna åt frukost.. Sen bar de av till skolan med Marcus..
Efter det åkte vi hem igen då Peter skulle på möte kl 13.15 på arbetsförmedlingen..
Gick och la oss igen.. Pga huvudvärk..
Så skönt att sova.. Den släppte lite iaf..
Gick ner och mötte Peter med Prinsen vid 2 kanske klockan va.. Så gick vi in på banken och konsum och promenerade upp till f-kassan och lämna papper.. Sen hem och väntade på att hämta Marcus..
Åkte till virsbo och hämtade honom och sen åkte vi och handlade och hem o började med maten.. Det blev fläskpannakaka.. Gott! Har redan ätit en.. Väntar på den andra..
Träffade även Marie på lidl.. Men kände inte igen henne först.. hehe.. Peter hade ingen aning om vem de va.. O sen när jag sa de så tyckte han nästan att de va lite pinsamt att han inte visste.. haha.. :)
Men ibland så får man ju hjärnsläpp när man träffar folk eller när någon bara hälsar..
Men men.. Ska gå och kolla till den andra fläskpannkakan nu..
Ha de bra!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?