Måndag morgon

Var uppe tidigt idag.. Hade klockan på ringning halv 7 vaknade halv 6.. Kunde ej somna om.. Men sen gick de.. Och då ringde klockan mitt i den "sköna dvalan". Åh ville bara somna om.. Låg kvar i sängen till 5 i 7.. Väckte Marcus, Peter var redan vaken.. :)
Klädde på oss och åt frukost.. Sen åkte vi till skolan och släppte av Marcus och åkte sedan vidare till Ramnäs och där är vi nu.. Nina och Sven är ej hemma så vi har huset för oss själva.. haha.. :P
Brukar normalt gå och lägga mig igen när vi kommer hit.. Men jag är ej trött nu.. Kanske bara går o vilar på soffan innan hem till gården börjar 11.55.. :) Missa inte!
Sen så ska vi väl hämta Marcus vid 4 och åka och handla och sen hem och laga fläskpannkaka.. Mums!
Fasen, kom på nu att jag glömde betygen som jag ska kopiera och skicka in med ansökan.. Ev så blir de att börja plugga i januari om jag kommer in.. :) Hoppas!
Nej, nu ska jag kolla tv en stund.. Om de är nå bra vill säga.. Brukar väl inte vara de så här tidigt.? Eller?
Ska väl ta och lägga in bilder från kameran också.. Denna data är ju lite snabbare (läs mycket) än våran..
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?