Oj oj oj

Nu har vi varit duktiga.. Klockan är 6 och vi är klara för dagen...
Idag så har vi varit riktigt DUKTIGA!
Jag och Peter har hållt på att rensa källaren, gissa om det behövdes.. Innan så var det kartonger överallt.. Nu kan man tom gå in i förrådet.. Hehe.. :)
Peter åkte även iväg med skräp till återvinningen.. Det är otroligt hur mkt man får plats i en liten clio.. :P
Sen när han kom tillbaka så rensade vi på balkongen så nu är de tomt där förutom "plattorna". Ni vet såna plast som man kan ha.. Fick såna av pappa i somras men dom täcker bara halva balkongen så dom ska bort också tills vi köpt fler i vår..
Nu håller jag på att laga mat.. Blir pasta, kebab och sås..
Sen ska vi väl bara ta det lugnt och pusta ut..
Ska skicka in ansökan i morgon, till utbildningen.. Har kopierat betygen nu, dom jag har iaf.. Sen ska jag på möte med min jobbcoach för första gången också och Peter ska på utvecklingsamtal med Marcus.. Sen vet jag inte vad som händer..
Ska fixa annonsen nu ikväll också.. På våran data och skärm och telefoner..
Nej, nu ska jag kolla till maten!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?