Tvättdag

Har tvättat 3 maskiner idag.. En med kläder och en med bara handdukar och nu en till med kläder.. :)
Känner mig riktigt duktig fast man har ont i halsen..
I morse ringde ej min klocka.. Hade ställt den på 11.. Men vaknade kvart i 1 tror jag klockan va.. hmm..
Vaknade iaf av att telen ringde.. Hemtelefonen alltså.. Det var min jobbcoach jag fått av arbetsförmedlingen.. Vi ska träffas på tisdag.. Så får se vad som händer.. Ska posta iväg min ansökan i morgon också.. Till utbildningen.. :)
Sen är de bara att hålla tummarna!
Gick ut med Prinsen och gick till kiosken åt peter.. Han och Marcus kollade på barnpogram..
Sen åkte dom till Ramnäs, Marcus ville ju leka med William.. :)
Och jag åt när dom åkte, hemmagjorda pirog/pizzor som vi gjorde igår.. Sen tvättade jag och har gjort rent hela badrummet förutom tvättmaskinen för den är ju igång.. Men sen så! :)
Ska ta och kolla lite på top model 12 från förra söndagen. Men minns ej om jag sett de eller inte.. Det visar väl sig!
Vad ska ni där ute hitta på ikväll då?
Postat av: Nina
URL: http://www,nuet.rular.se 2009-11-07 / 20:22:24

Ja njuta.. Vad annars`? har fått frisk luft idag iallafall med Marcus så det var skönt.. Krya på dig och det blir säkert bra med ansökan o hela köret.. Kram


Postat av: Elin - mamma till Evangeline
URL: http://elinalice.blogg.se/ 2009-11-07 / 20:58:49

Okej. Jo jag läste nu. Jag tror jag ska ta den nästa vecka. Mamma tog sin idag här på lasarettet. Så jag går nog dit nästa vecka nu när wille är ledig så han kan ta hand om lillan :) mamma sa att det hade varit köer enda till restaurangen i lasarettet. Så de hade fått köa i någon timme.


Postat av: Elin - mamma till Evangeline
URL: http://elinalice.blogg.se/ 2009-11-07 / 23:07:58

Nej det gör hon inte. Hon bara gick dit och så fick hon sprutan :P så jag vet inte.


Postat av: Elin - mamma till Evangeline
URL: http://elinalice.blogg.se/ 2009-11-08 / 12:43:12

Du hade nog rätt ang det där med vaccinationen. Glömde att mamma tillhör riskgruppen hehe... fast jag känner ändå många som redan tagit fast de inte tillhör riskgruppen, men då har de små bebisar hemma. Precis som jag! :) ha det bra <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?