Fredag idag..

Håller på att städa hela lägenheten.. :)
Har gjort klart hela hallen och håller på att lägga undan saker vi inte behöver..
Varför har man så mkt saker? Bara samlar på sig massa skit.. Men men..
Kanske ska ta en lite update också.. Va ett bra tag sen jag skrev men har haft fullt upp..
Marcus har varit här i 3 veckor pga strul. Men men.. Han åkte till sin mamma i tisdags och kommer hit på söndag eller måndag.. Dom har kommit på nu att dom ska ha honom varannan vecka istället för att Peter bara ska ha honom varannan helg.. Så de är bra.. Men under dom här 3 veckorna så har de varit lite jobbigt..
Har gått från helgmamma till heltidsmamma. Ja, ni fattar vad jag menar.. Men jag klarade det ganska bra.. Visst alla har sina dåliga dagar men jag sket i om jag mådde dåligt.. Marcus va och är nr 1 när han är här..
Annars har de väl inte hänt så jätte mkt.. I söndags va vi till Sura och träffade pappa och Tän.. Hans nya tjej.. Thailänska.. Lagar jätte god mat och grymt goa vårrullar.. :) Mums..
Iaf så hjälpte vi deras kompis Nisse och flytta.. Shit va jobbigt de va trots att de bara va 2 trappor ner.. Men med 16 trappsteg på varje.. Haha.. :P
Fick iaf en ny soffa/soffgrupp.. En 3a och en 2a.. Jätte fina, inte ens 1 år gamla. Fick även mattor, bas + högtalare till data, VHS + DVD och en liten tv med unbyggd vhs till marcus.. :)
Tack Nisse! :)
Och igår va vi till Pappa och hämtade vårrullar som Tän gjort.. Och pappa hade fått 5 banankartonger med VHS filmer av Nisse, så vi satt och kollade igenom dom och fick ihop 2 kartonger med bara barnfilmer.. :)
Va även till min mamma igår och hämtade min cykel.. Har inte haft den på typ 6 år då mamma har haft den.. Men nu äntligen.. Så det är bara fixa punkan och fixa en ny cykelkorg så kanske de hinner bli någon tur innan vintern..
Men de är ju i stort sett redan vinter nu.. Va minusgrader igår vid halv 9 på kvällen..
En annan grej också som gör att man inte orkar skriva är att i morgon är de 1 år sen Joel dog.. :(
Minns dom hemska nyheterna som igår.. Dom vill inte släppa.. Men minnerna av honom finns kvar! För alltid!
Så det blir nog att åka och sätta ljus vid hans grav i morgon med Peter!
Vi kommer alltid att älska dig och Sakna dig Joel! Vila i frid Joel! <3<3
860921-081003
Och idag begravs Jessicas och Johans lilla ängel Ellie-Alice!
Vila i frid lilla tjejen! <3<3
090916-090918
Nu ska jag nog fortsätta städa innan tårarna kommer! <3
Postat av: Josephine
URL: http://lilljossans.blogg.se/ 2009-10-12 / 11:10:45

VArför sa du inte att du va i sura? Jag bor ju i huset brevid nisse o dom jue.. Hehe


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?