Måndag igen..

Helgen har bara flygit förbi.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men några rader blir de väl om inget. haha..
Har kommit på vad jag ska plugga till iaf.. Med lite inspiration av min vän Mirva.. :)
Som också nu idag har börjat plugga till de..
Jag ska plugga till kock!
Har alltid älskat mat och matlagning! :)
Även om jag äter eller har ätit och blivit proppmätt, ni vet så man nästan spricker, så kan jag ändå tänka på vad jag ska göra för mat nästa dag eller vad jag är sugen på att göra.. :)
Så ska kolla med arbetsförmedlingen och så ringa skolan.. :) Men först måste jag läsa upp ämnen eftersom det inte gick bra i skolan förut. Men jag är redo att ta tag i det nu! :D
Ja, det blev några rader iaf.. Nu ska jag nog fortsätta plocka undan lite.. Bara jag och kisse hemma nu..
Peter och Prinsen åkte iväg till ramnäs en sväng..
Håll utskik (stavas de så?) efter annonser på barnkläder och skor.. Mest killkläder men tror det finns något par tjej skor, ska kolla i källaren också.. :)
Postat av: Josephine
URL: http://lilljossans.blogg.se/ 2009-10-12 / 15:16:03

jaha okey, ja annars hae du ju kunnat ringt eller skickat ett sms :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?