Måndag..

Spännande rubrik eller hur? ;)
Blev en tidig morgon idag.. Gick upp kvart i 7.. Marcus kom ju igår och ska stanna en vecka..
Igår var vi hemma hos Pappa och Tän och åt god thaimat! Älskar verkligen den maten.. Speciellt hennes vårrullar som vi fick med oss sist.. :)
Igår så hade hon bakat bullar.. Jätte goda.. :)
Marcus fick en overall också, lite stor men då kan han ju kanske ha den nästa vinter.. :) Helt perfekt..
Idag har jag inte gjort så mkt.. Tänkte steka köttbullar sen och kanske makaroner.. Är sugen på de..
Marcus och Peter håller på med läxan nu så då passar jag på att sitta här en stund.. Känner på mig att jag kommer somna som en stock inatt..
Och i morgon! Då har jag namnsdag.. :D
Och så börjar Ugly betty klockan 20.00 på kanal 5 och efter de så är de ny säsong av desperate housewifes..
Ska sitta framför tvn hela kvällen i morgon.. hehe..
Nej, nu ska jag kanske ta och börja med maten snart.. Börjar bli lite hungrig..
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?