Titta jag städar! :)

Har varit lite lat eller snarare bekväm dom senaste dagarna så har inte orkar eller haft lust till o städa..
Men idag efter hem till gården :) så fick jag ny ryck och började diska till o börja med.. Peter va kvar hemma..
Gillar inte när folk är hemma när jag städar.. Men iaf, han åkte och då passa jag på att fortsätta.. :)
Har hunnit med 1 diskning, dammsugit köket + torkat golven och dammsugit hallen + torkat golv och dammsugit bakom tvn i vardagsrummet och lite smått på golvet..
Tänkte passa på att ta en liten paus medans golvet i hallen torkar.. Sen börjar jag bli hungrig och har huvudvärk så tänkte steka chorizo (knasiga namn=knasig stavning) och rå lök.. :P
Har kommit in i rå lök period så äter de till allt typ.. haha..
I morgon är de fredag! :D
Jag ska laga mat åt Peter så de blir typ en date! ;)
Tänkte göra fläskfilé och rotfruktsgratäng med sallad till.. :)
Och bara mysa..
Nej nu ska jag ta och äta något så jag orkar med badrummet, vardagsrummet och sovrummet..
Plötsligt känns lägenheten enorm när man ska städa allt på en gång.. Haha.. :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?