Dammar bokhyllorna

Håller på att damma bokhyllorna.. Men tar en liten paus nu men kisse i knät.. :P Hon ligger o kurrar och vill att man ska klia henne på huvudet och bakom öronen.. :D
Vad gör ni denna söndag då?
Postat av: J
URL: http://lilljossans.blogg.se/ 2009-09-07 / 16:31:44

ja fast en av dom bor jag ju redan med hehe :O


Postat av: Anonym
2009-09-07 / 21:27:08

Ja asså jag älskar ju min sambo. och jag och den andra killen är bara kompisar. Så jag vet inte inte riktigt hur jag ska hantera situationen. Asså killen som är kär i mig har jag kännt löänge och vi har alltid varit "gooskompisar" asså men vi har aldrig gjort npågot utan vi är BARA kompisar.



Btw svaret på din fråga finns i min blogg :) Alltså om jobebt


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?