Doktorbesök

Va hos doktorn idag kl 14.40 pga att jag har haft ont i ryggen i 3 dagar och knappt kunnat sova..
Började med att jag gick vilse.. (Har inte varit hos doktorn i fagersta förr)
Sen så hittade jag dit o då va jag 5 min sen, och när jag betalat o så fick jag vänta i 20 min på att doktorn skulle komma.. Sen tillslut så gjorde han ju de.. Och började kolla och trycka på ryggen o så..
Jag höll på att börja gråta, så ont gör de.. Knappt så jag kan sitta och luta mig..
Men iaf så sa han att jag fått muskelinflammation i ryggen..
Jätte kul, eller inte.. När man knappt kan sova så är de inge kul.. Kan inte göra något.. Skulle ta de lugnt sa han..
Så fick jag medicin.. Va o hämtade ut den.. Och tog på kvällen till maten som hon på apoteket sa..
Ska ta den morgon och kväll.. Men! Den hjälper inte.. Det gör fortfarande lika ont..
Och de står i bipacksedeln att de ska verka som bäst inom 2 timmar.. Men det gör bara ondare och ondare..
Så ska ringa i morgon igen och kolla om de jag fått är typ pencillin eller smärtstillande..
Annars så har de inte hänt så värst mkt.. Var nere på ungdomsgården ikväll.. Mkt ungdomar som kom..
Jätte kul va de även om jag bara kunde sitta ner.. Men dom är trevliga endå.. :)
Men men.. Nu ska jag kolla om de är något bra på tvn..
Hörs sen!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?