kommenterar punkter?!?!

Varför är de så kul och gnälla och kommentera massa bara för att jag skriver med 2 punkter..
Jag tänker inte sluta med de så gnäll ni så mkt ni vill..
Jag tycker det är enbart löjligt att få typ 5-6 kommentarer om punkter?!
Vad är de frågan om? Har ni inget bättre för er?
Ni kanske inte har kommit på att alla inte vill vara som alla andra..
Bara för att ni inte vågar sticka ut i mängden..
FEGISAR!!!!
Postat av: Amy-Lee
2009-09-04 / 11:51:40

Roooligt!


Postat av: Olivia-Nicole
URL: http://olivia-nicole.bloggagratis.se/ 2009-10-03 / 17:46:22

Hehe, du vet hur folk är...antingen skriver de ingenting eller så är det gnäll :D det är förresten Sandra L som skriver...jag som har Kita... men jag har ett annat namn i bloggen för skojs skull...

e allt bra med er? många kramar!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?