min sambos svar på kommentar.. Jag älskar dig Peter! <3

peter om Sjukvården:
men det spelar väl ingen roll hur länge man har haft ont. en person som inte är "van" vid smärta upplever den värre, så är det iaf för mej. en sak som gör skit ont på en person kanske knappt känns på en annan. det har ju med hur personen är uppbyggd mm. jenny skriver bra tycker jag o skriver om sitt liv. det är modigt o duktigt tycker jag. o vem jag är, jag är sambo med jenny. o trivs med henne. så varför inte skriva några stöttande ord istället för att vrida till det? kram på er alla.. oj en punkt för mycket. =)

10 September, 00:23
Emelie om Sjukvården:
"Ska man tex behöva vara sängliggande och kissa ner sig pga att man har så ont". Kissar du på dig för att du har ont eller är det syftningsfel? Kom igen nu Jenny, jag har haft konstant ryggont i snart 10 år pga svår skolios, jag tror du klarar en inflammation eller vad det nu kan vara. Faktum är att ryggen bara mår bra av att du rör på dig som vanligt. Hur ont du än har äör det alltid nån som har det värre och klarar det, bit ihop!

09 September, 10:30

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?