Helgen!

Hade en grymt kul i helgen!
I fredags klippte jag mig. :P
Men på lördagen hände de massa! :D
Först på dagen åkte jag och Anna och Tessa in till västeås och va på The studio där vi blev sminkade och fotograferade. :) Underbara bilder blev det. Men jag hade inte råd att köpa just då. Men jag kommer att boka en tid i slutet av september. Så jag kan köpa bilder. :) Det är ju ett minne för livet. :) Som sagt det blev grymma bilder. Får ni chansen så ta den. Även om ni inte köper nå bilder.

Sen på lördag kväll var det dags för Jossans 18-års fest. :)
Hade jätte kul även om jag inte stannade så länge. J-vlar va full jag blev. Har ju inte druckit på hur länge som helst. Såg jätte kul ut när jag gick hem. Höll på att bli påkörd av en cykel också. Haha. Det ska ju vara jag till det. Men jag gör gärna om de, men inte än på ett tag. :)

Nu ska jag ta o göra smörgåstårta och sen plugga svenska. Renskriva läxan tills i morgon också. :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?