Update om första skolveckan

Tänkte berätta lite om introveckan i skolan. :)

Måndag: Upprop. Va där en timme och fick papper om telenr och schema.

Tisdag: Morgon: Gruppen och Tillåtet eller inte?
Eftermiddag: Uteaktivitet=Grilla korv och lek

Onsdag: Morgon: Den svenska skolan och När får jag betyg?
Eftermiddag: Diagnoser och planeringssamtal.

Tordag: Morgon: Datorintro, SYV-info och .
Eftermiddag: Diagnoser och planeringssamtal.

Fredag: Lärstilar

Fick reda på igår (fredag) att jag ska vara i den gruppen som inte behöver så mkt hjälp. Den förr dom som kan mer om man säger så. :) I alla ämnerna. :) Jag är stolt. Eftersom det var 5,5 år sen jag gick i skolan. :D

Och på måndag morgon har vi matte. :D Mitt favorit ämne. Sen slutar jag klockan 12 på måndagar och fredagar. :D Skönt skönt. :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?