Duktig

Nu har jag varit duktig och sökt en massa sommarjobb.. Eller massa och massa. Hitta 5 st som passade mig. :) och skickade till kommunen om att jag kan sommarjobba med de mesta. :) Så nu är de bara vänta och se. :) Får besked om praktik på måndag, får jag inte den platsen så måste jag ju hitta någon annan. Men de löser sig. Det gör de alltid. Ska nog ta och dansa lite med dammsugaren om min axel tillåter det. Har sovit på något konstigt sätt inatt så jag har jätte ont. :/ Peter har smörjt in med tigerbalsam, så får de om de hjälper!
Melodifestivalen ikväll då. Ska ni se?
Det ska nog jag göra. Om det är nå bra annars vet jag inte om de är nå annat på tv.. Men men.. Dammsugaren ropar nu så det är väl bäst att ta en liten sväng med den! :)
Postat av: Emma-Lou
URL: http://emmalou.myshowroom.se/ 2010-02-07 / 18:34:57

Nu är vinnaren publicerad (kors-örhängen), kolla om det var du som vann!


Postat av: Anonym
2010-02-08 / 00:54:26

Vad duktig du är som söker sommarjobb redan nu?! Detär faktiskt det perfekta tillfället att söka sommarjobb, för annars kniper någon annan platsen!



Hej hallå, inte menat som spam utan mer som tips! Du har ju varit med i tidigare tävlingar hos mig och nu tänkte jag meddela dig att vid 15-tiden under både måndag och onsdag, så uppkommer två nya tävlingar, där du kan vinna exklusiva produkter (hud och hår). Hoppas du får en toppenvecka på ingång, kram.



/Emma-Lou på http://emmalou.myshowroom.se


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?