Fortfarande snorig

Är fortfarande sjuk.. Men börjar bli bättre. :) Hoppas att de går bort till nästa vecka. :)
Fick paket igår.. Det var mina efterlängtade paket från yves rocher. Eller hur de stavas. :)
Lite smink och schampo och duschgele. Överlycklig.. :) Så nu har jag ett litet lager i garderoben. hehe..
Idag blir de o vika tvätt och lägga in den. Och plocka undan efter igår. :)
Vad ska ni göra idag då? Jag är nyfiken!
Postat av: Elin
URL: http://elinalice.blogg.se/ 2010-01-16 / 14:09:53

Jo jag vet att den innehåller ytterstlite. Tror det stod mindre än 0,5 % på flaskan tom. Och det är ju ingenting. Så det är ju absolut ingenting som skadar min dotter för den lilla mängden går inte ens ut i bröstmjölken och ger någon påverkan. Kanske om man dricker flera flaskor själv, men inte om man bara dricker ett litet glas som jag gjorde :) En lättöl innehåller ungefär samma procenthalt, och den ger inget utslag när man kör bil.


Postat av: enanonymsliv.blogg.se
URL: http://enanonymsliv.blogg.se/ 2010-01-16 / 16:17:24

fin blogg du hade :)

kika gärna in på min & lämna en kommentar xd


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?