Underbara grannar

Jag är så glad att vi flyttade hit!
Gick ju ut, powerwalk ner till apoteket och sedan till ica och hämta paket.
Visade sig att de vägde 12.1 kg!!!
Envis som jag är så ska jag bära hem det.. Och om jag stannade mkt.
Som att bära 2 st Prinsen. :)
Och när jag kom till pizzerian så kom grannen som bor på 3dje våningen som även har hund, en engelsk staff.. Så söt. Iaf, så hon fråga om jag ville ha hjälp att bära. Självkart sa jag ju ja. Och de va jätte jätte snällt. Tack Karin. :)
Jag är jätte tacksam över att ha så snälla grannar!
Jisses vilket träningspass man fick.. Jag är helt slut och helt svettig så en tripp in i duschen blir de.. :)
Nej, nu hoppar jag in i duschen och sen ska jag kolla vad 12.1 kg paketet innehåller. :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?