Bra nyheter!

FICK POST IGÅR OCH JAG KOM IN PÅ SKOLAN!!!! ÄR SÅ GLAD JUST NU!!!

Har varit lungt dessa dagar, mamma kom igår och firade att jag kom in på skolan. :)
Mötte henne vid tåget och sen gick vi till pickaboo och mamma fyndade, sen till Lidl och handlade mjölk och kaffe till mamma och sen hem till mig. Fy tusan va ont jag hade i fötterna. Sen satt vi hemma och fikade och pratade. Sen skjutsade jag ner mamma på supercykeln. så åkte hon hem och jag cyklade halva vägen och gick en bit och cyklade igen. Ska ju finnas 3 växlar på den men dom har gått sönder så det är bara den trögaste 3ans växel i. :(

Idag så har jag och peter varit på möte och sen åkte vi till mamma, hon va nere på samhället i sura så jag gick och mötte henne. Sen gick vi hem och fikade för hon hade köpt sockermunkar och dricka. Och sen så gjorde hon mat men vi gick till Eva-Lena istället. Kul o träffa henne o barnen efter så många år. :)
Sen hem till mamma igen och åt mat. Och nu väntar jag på peter som ska komma och hämta mig. Sen ska vi hem och om jag hinner så ska jag in i duschen. annars blir de i morgon bitti. :)

Måste berätta om min nya vän också. :) Anna från macken där jag köper cigg. :) Hon är hur trevlig som helst. ska träffa henne utanför jobbet någon gång. Hon bor ju bara 1 gata ifrån mig. :) men hon ska flytta snart ner på stan, men det är ju ändå nära. :)

Men nu ska jag kolla om Peter kan hämta mig så man kommer hem i vettig tid.
Postat av: jossan
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/joli 2010-07-07 / 23:08:02

det bästa du kan göra är att inte äta socker, alls. eller kolhydrater, kolhydrater = socker. Alltså utesluta alla godsaker men även pasta ris och potatis. Ersätt med sllad och feta såser. Googla LcHf, där finns all info :I)



Gå även ut o gå 30 minuter om dagen alt cykla. Då kommer allt bara rinna av dig :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?