frågor 3

OM MIG SJÄLV


Namn:
Jenny Margareta Karlsson
Smeknamn: Har inge
E-post: [email protected]
Födelsedag: 28 februari 1989
Födelseort: Västerås
Min hårfärg: kopparröd
Min ögonfärg: blågröna
Längd: 160 cm
Skola: Komvux NVU
Klass: Matte, svenska, engelska och data
Det roligaste ämnet: Har inte börjat än men de blir nog matte
Den bästa popgruppen: Olika
Favoritspel: kort och frågespel
Hobby: Umgås med familj o vänner, lyssna på musik, vara på internet, läsa, laga mat.
Mina favorit tv-program: ugly betty och desperate houeswifes och hem till gården
Den bästa bok jag läst: pojken som kallades "det" och 14 år till salu.
Favoritmat: Lasange
Jag önskar: Ett evigt liv med älskling och barn i framtiden, körkort o bil, ett fast jobb efter skolan :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?