Frågor 1

Senaste:



Boken jag läste:
Teori boken

Programmet jag såg: Hells Kitchen

Låten jag hörde: Hey, soul sister

Måltiden bestod av: Yoghurt

Drycken va: Choklad och cola



Jag tycker såhär om.....



Mjölk:
God när den är kall. Men kan inte dricka så mkt pga laktos

Öl: Gott ibland

Getingar: Avskyr dem

Flugor: Mest irriterande

Politiker: Inte insatt.

Kalops: Det är jätte gott :)



Jag ska:



Köpa en guldklocka:
Nej, det ska jag inte

Gå på bio: De lär jag väl göra nån gång ;)

Rösta i EU-valet: Vet inte

Ge bort något fint: Ja

Förlänga håret: Skulle vilja. :P

Klippa håret: Ja

Ge någon en blöt puss: Ja det ska jag göra, hihi ;)

Fira: Hmm, vad skulle de vara i så fall..



Framtidsplaner:



Sommaren:
 Jobbar just nu.

Hösten: Börja skolan

Vintern: Plugga. :P

Om 5 år:  Då har jag barn och ett jobb. :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?