frågor 6

Den/det senaste:

Du åt? - pizza från igår
Du drack? - mjölk
Du kramade? - peter
Du tittade på tv med? - peter
Du satt vid datorn med? - mig själv
Du sov med? - Älskling

Du skrattade med? - johanna på jobbet. :P
Du brottades med? - Ingen
Vad ska du göra imorrn?  -
 jobba :)
Vad har du gjort idag? - jobbat
Va det kul? - Ja.
Vad vill du ha?- 
sovrummet klart!
Är du singel? - Nä
Är du kär?- Ja :D
Vad vill du göra nu? -  åka och bada
Planer till helgen? -ledig, sova. :P

har du mer en 5 tröjor? - japp
Har du mer en 2 byxor? - Jo
Vill du sova nu? - ja snart så
.

Kryssa i för det som stämmer in på dig:


Ensamvarg:
[ ] Du hatar att skratta
[ ] Du gillar inga djur
[/] Du är oftast själv
[ ] Du umgås hellre med en bok än dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år
[ ] Du är osocial



Anorexiabarn:
[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple, och det är det ända.
[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[ ] Du tappar hår
[x] Du fryser ofta
[/] Du äter knappt något


Självförtroendes översvämmning:
[/] Du älskar dig själv
[ ] Du är mkt snyggare än alla andra
[/] Du älskar ditt utseende
[x] Om någon säger att du är ful blir du arg.
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa.
[ ] Du småfnissar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet


Emo-typ:
[/] du skär dig - har gjort
[ ] du har svart hår
[x] du bär ofta svarta kläder
[ ] du målar dig mkt svart runt ögonen
[x] du har dåligt självförtroende
(  ) du vill dö



Fjortis:
[ ] Du säger ofta da
[  ] Du andvänder "v" i alla meningar och ord du andvänder
[ ] Du har mkt smink
[ ] Du säger ofta fjortispower
[ ] Du bär ofta korta kjolar/linnen
[ ] Du är 14


Nörd:
[x] Du älskar att läsa
[/] Du kan allting om datorer och sånt
[x] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris.
[ ] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[x] Du älskar skolan, eftersom man får lära sig saker



Kärlek, vänner, familj & liv:


Är du kär? Ja
Har du varit tsm me ngn?  Ja jag har varit tillsammans med någon och är de nu med :)
Skulle du kunna pussa ngn du var tsm med? Ja, jag skulle kyssa den jag är tillsammans med, men inte ngn jag har varit med (alltså, inget av mina ex)
Har du fått nya vänner den hära månaden? ja
Vill du ha fler vänner?  Ja
Har du för många vänner? Nej, det tycker jag som sagt inte man kan ha
Är du ovänn med ngn? Nej, inte vad jag vet, jag är iaf inte det, men det kan finnas de som är det med mig
Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej.

 
Har du riktiga syskon? Ja,
Hur många bor du med? Jag bor med peter o hund :)
Vill du leva? Ja jag vill leva
Är du lycklig? Ja, det är jag i stort sett, även om det finns en del jag skulle vilja ändra
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?