frågor 8

 

Din första:

Operation? Har inte gjort någon
Första piercingen? Hål i öronen. Var 8 år tror jag
Första priset? tog simmärken då jag va liten, kanske va 9 el 10 år!
Första sporten du började på? fotboll och då va jag nog 8-9.
Första husdjuret? Vi hade en hund som hette Janke. Mitt egna var en kanin som hette sigge
Första semestern? när vi va i säfsen. var väl 11-12 kanske
Första konserten? rix fm festivalen för några år sen.
Första kärleken? På dagis. :P hade 2 killar som jag var kär i. hehe





Just nu:





Äter du? inget än. ska äta yoghurt och banan snart
Dricker du? inget just nu.
Ska du? kolla på hem till gården
Lyssnar du på? inget.
Väntar du på? att börja jobba
Tycker du om? Kärlek
Tittar du på? dataskärmen
Har på du på dig? jeans leggins och tunika
Din framtid? bli förskollärare eller personlig assistent
Barn? Ja jag vill ha barn
Giftemål? ja det vill jag också
Karriär? jobba på dagis eller som personlig assistent

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon? Ögon
Kramar eller kyssar? både och
Kortare eller längre? Längre
Snygg mage eller snygga armar? Inte något jag bryr mig om
Busig eller lydig? Båda. :P

Har du någonsin:

Tappat bort glasögon/linser? ja, senast i morse. :P
Brutit ett ben? Nja, haft sprickor
Röntgats? ja många gånger
Krossat någons hjärta? Jo
Nobbat någon (som haft känslor för dig? ja
Gråtit när någon dött? Ja. senast 2008

Sista du:

Prata med? Nancy
Prata i telefon med? Peter
Du krama? Peter
Sov hos? hemma. :P
Du var ledsen? i förregår
Fick en kyss av? Peter








Tror du på:

Gud - Nja
Mirakel - Ja
Aliens - Nej
Magi - Ja de tror jag.
Himlen - Ja
Tomten - Ja klart han finns!
Kyssas på första träffen - Japp
Änglar - Ja jag tror på andar också

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?