Internet igen

Efter månader utan internet så tog vi oss i kragen och köpte mobilt intrernet. Och fasen va bekämt det är. Man fyller på för 249 kr och surfar hur mkt som helst, kommer vara skönt att kunna komma hem från jobbet och tex blogga om min dag. Och hålla daglig kontakt med omvärlden.

Iaf, lördag idag. Power meet. Har inte varit in alls. Jobbade ju torsdag-fredag och sen idag har jag bara varit hemma och städar och så. Blev riktigt bra. Men det är lite kvar. Men de tar jag i morgon. Fick undan de värsta iaf och hann dammsuga och torka golven. Så i morgon blir de nog bara småplock och dammning. :)

Vad har ni gjort i helgen då?

Vaknade klockan 6 i morse helt pigg. Men somnade om till halv 11 tror jag. :/ Sprang o letade efter peter när jag vaknade vid 6. Kollade överallt och så låg han på soffan brevid sängen. haha. :) Varmt har de varit idag också. Och blåsigt, trodde balkongdörren skulle blåsa bort. :/ men som tur va så gjorde den inte de. :)

Börjar klockan 7 på måndag. Och slutar 14.30. :) så inte så sent iaf. Får be peter skjutsa mig på morgonen och komma med cykeln sen så jag kan försöka cykla hem. Får låna marcus cykel. :) Den är lite liten men den funkar ju iaf. :)

Ja, nej nu vet jag inte alls vad jag ska skriva längre. :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?