IKEA

Blir nog en tripp till ikea idag. :)
Det måste ju vara den bästa affären som finns förutom mat affärer.. :)
Har en masssa bloggar på datan hemma som jag ska skriva in här sen när vi får internet igen. Förhoppningsvis nästa vecka. Eller veckan efter eftersom det är söndag idag. :)
Men jag lever och mår bra! Planerar för fullt. Då vi ska möblera om i lägenheten, behövs lite förändring ibland.
Annars så har de inte hänt så mkt. Ska ringa till NVU i veckan och boka ett möte med studievägledaren. Vill verkligen börja plugga.
Och ska kolla upp lite mer sommarjobb också. Har skickat på massor men man kan ju ändå skicka fler. :)
Då ser dom ju att man är intresserad och att man vill jobba. Jag är så trött på att bara gå hemma.
Får väl ta och bli lite kompis med grannarna så man har sällskap. Nej, skämt osido. Men jag är iaf glad att vi har bra och trevliga grannar! Älskar vårat lilla område. :)
Nu ska jag kolla om vi ska iväg eller inte!
IKEA, HERE I COME!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?