Trött

Har nyss ätit och varit ute med hundarna. Både Prinsen och Ville. Runt fridnäs och på stora vägen. Sprang den sista biten på stora vägen och upp för backen. Men känner nu att jag inte skulle gjort de. För har jätte ont i knävecket/leden.:/ Va ju de knät jag fick en spricka i sensommaren 08. :/
Får hoppas att de går över av sig själv.
Igår var jag hemma själv och fick massa gjort. Möblerade om i hallen och började slipa ena väggen i sovrummet. Nya tapeter ska upp där innan sommaren! Eller innan detta år är slut kanske man ska säga? :)
Annars har de inte hänt så mkt. Har varit i Ramnäs idag och gjort/ätit kyckling rulle. Gott gott! Fick i mig en, dom andra 2. :)Sen va jag ju ut med hundarna. Kanske blir en till senare. Eller i morgon. Ska iaf ha med lite hem om jag inte orkar. :)
Ja, det var min dag/helg.
Har eran varit bra?
Ha en fortsatt trevlig helg!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?