Ett tag sen nu.

3 dagar sen jag bloggade för o vara exakt. Men de har hänt lite saker som jag gjort att jag inte haft tid.

I torsags var jag hos min mamma och där hände de lite saker som jag inte tänker att gå in på några detaljer.
Pga att jag mår psykiskt dåligt över det. Men det som hände är iaf polisanmält.

Igår så hämtade vi Marcus. Åt kassler, annanas och ris. :) Gott gott. Sen köpte vi lite gummibjörnar på lidl och åt. Gott gott till idol.

Somnade klockan 11. Jo just de, jag har ju fått sömnmedicin för att kunna sova. :)
Men de har inte gått så bra ändå.
Första natten så vaknade jag 2 gånger och igår natt vaknade jag 1 gång. Ska höja till 0,75 ml idag o se om de hjälper. Annars får jag ta 1 ml o det är de mesta jag får ta av theralen. Tror jag de hette. Annars får man väl byta. :/ Men hoppas jag kan sova hela natten i natt iaf.

Och idag så har jag tvättstuga hela dagen. Tog 2 pass så man kan tvätta upp allt. 12-22. :)

Nu ska jag snart diska och städa. :)

Ha en bra dag så länge!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?