Stoppad av polisen!

Nu ikväll när vi va ner till ica och handlade lite. Så skulle vi åka upp till macken och köpa cigg. Jag körde.
Så när vi kom vid sjukhuset så stod de en gubbe mitt i vägen med en orange grej o vinkade. Polisen.
Shit va nervös jag va. Vad ska jag göra? Jag stannde till på sidan och de kom fram en ganska ung manlig polis o sa att de var körkortskontroll och blåsning. Jag va snabb och kläckte ur mig att jag inte hade något körkort.
Jag undrar vad han tänkte då. Men jag va snabb och sa att jag övningskörde att visa mitt leg och alla papper. :)
Sen gick han o kollade att skylten satt på och den satt bra tyckte han. Sen fick jag blåsa också. Trodde aldrig apparaten skulle sluta pipa. Kände bara hur luften tog slut. Och jag va inte alkoholpåverkad heller! De tyckte han va jätte bra. hihi. Han va hur trevlig som helst. Jag som va så nervös. hihi. Sen fick Peter också blåsa och så fick vi åka. Jag ser de som en kul upplevelse. Jag har liksom väntat på att bli stoppad. Vet inte varför. Men har väl alltid varit nyfiken på hur de är. Och nu vet jag. :)

Men nu ska jag ta o kolla klart på Transformers sen sova så man kommer upp i morgon. Jag är helt slut efter tvättstugan idag. Vika klart tvätten i morgon! God natt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?