bra film

Sitter och tittar på filmen på 3an just nu. Jakten på lycka. Den är ju så bra!
Missade tyvärr början. Men har sett den en gång förut. :)

Åh va hundarna är trötta idag. :) Jag va ut på en långsväng med dom och sen nu på kvällen så va peter också ute på en långsväng. hehe. Prinsen ligger o sover i sängen och Messi ligger i lilla soffan. Hihi. Mina älsklingar! <3

I morgon blir de skola och sen hem o plugga. Har ju inte haft ork till något denna vecka. Hade ju feber måndag-torsdag. :( Men nu är jag pigg igen. Snorar bara lite och hostar. :( hes som en kråka. Varit de hela veckan. Men men. Jag överlever.

Ska ut o ta en cigg nu sen kolla klart på filmen och sova! God natt allesammans!



Bjuder på denna underbara bild på mina älskade hundar Prinsen och Messi! <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?