Min dag

Hade klockan på ringning 7.20. Gick upp och klädde på mig. Sen gick jag o la mig till klockan 7.55. :p
Va jätte trött. Blir så efter jag tagit medicinen. :/ Men den verkar funka iaf.
Sen vid typ kvart över 8 så gick jag ut till bussen. Va skit kallt i morse.

I skolan hade vi först svenska. Och som sagt läraren gjorde reklam för min blogg. hehe.
Det gillas. :) Sen kom Emily till skolan och vi åt lunch. Sen hade vi Engelska. Vi i min grupp fick sluta tidigare så jag åkte med 15.15 bussen. Så jag åkte ner till Lidl och handlade lite o där träffade jag min gamla jobbarkompis Carine från sommarjobbet. Hon går extra där nu. :) Kul för henne! 
Sen hem och åt. Sen har  jag bara suttit här i stort sett. Eller jag har diskat också. Snart ska jag sova. Skönt att man har sovmorgon i morgon. Börjar klockan 13. Men ska ta 11.30 bussen för att äta med Emily. :)

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Och försöker bli trött. Hoppas på brev från läkaren i morgon. :)

Det var lite om min dag. Åh i morgon har vi matte och jag ska göra sista provet i första boken och sen börja i den andra!! :D
Bara inte Björn gör genomgångar. Då tar de ju hundra år. haha. :P

God natt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?