Tråkig söndag. :/

Har blivit kass på att uppdatera här. :(
Men vet inte vad jag ska skriva.

Men tänkte iaf berätta lite om veckan och helgen.

Torsdag-Fredag va jag magsjuk. :(
Känns bättre nu, men Peter spydde i natt. :(

I helgen har vi varit hos gamla vänner i västerås och sen va peter med Thomas på bilträff igår och jag tvättade 5 maskiner. Och 1 idag. :)
Annars har jag bara tagit de lugnt. Pluggade lite igår och ska göra det snart med. :P Ska renskriva svenska läxan och göra lite engelska tror jag. Matte, får vi se. Jag gillar inte division som jag håller på med nu. Men man ska väl kunna de också. Annars gör jag de i morgon på mattelektionen. Så får Björn hjälpa mig.

Men nu blir de One tree hill! :D

ha en bra kväll!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?