Fy på mig

Jag måste verkligen ta tag i detta! Jag har inte skrivit nått sen den 5 mars!!??!!


Det har iaf varit lite mkt nu med jobb och flytt och så. :) Men nu är allt lugnt igen. :D Eller de kommer bli de. :)
Jag har inte varit lyckligare. :) Blir en ny säng när älsklingen får pengar och när jag får lön så blir de en expedit bokhylla från Ikea så jag kan ha alla mina böcker där. :D Sen blir de väl lite annat smått och gott. Tex nytt porslin! Dags att börja ett nytt liv! :)

Passar bra eftersom vi har slutat röka och sparar ca 2300 kr i månaden. :) Och i höst så ska vi åka till Turkiet en vecka! :D
Ska bli så mysigt. :) Bara jag och älsklingen! <3


Sitter på jobbet nu förresten. Det märks kanske att det inte är nå kunder eftersom jag har tid att blogga. hihi. :)
Men jag lovar jag ska bli bättre. :)

Kan ju tex börja med att beskriva vad jag jobbar med! och vad man gör här och hur jag trivs och så. :)

Jag jobbar på Butik Al-kass/ okq8 vid volvo här i Fagersta.
Jag trivs kanon. Även om jag bara jobbat sen den 15 mars. :)
Vad får jag göra då?:)
Jag får sköta kassan, fixa korv och hamburgare, hyra ut släp, fixa tidningar och eftersom vi är schenker ombud så får man fixa paket också. :)

Jag jobbar ganska mkt. Som idag tex så jobbar jag hela dagen dvs 7-21 och det är 14 timmar. :) Men går ju bara 50 % än så länge så har egentligen bara 80 timmar i månaden. Men jag räknade idag och jag har redan 107 timmar. hihi. Det blir pengar de. :) Plus att jag ska jobba torsdag och fredag också. :)

Nu har jag tappat tråden! Ska väl gå ut o ta lite luft eller bara sätta mig på kontoret och ta de lugnt. Eller inte för nu kommer de kunder!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?