2 dagar kvar!!

Åhh nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får mina underbara tatueringar!!

Upp packningen går ganska bra. :) Har gått igenom alla Marcus kläder och ska sätta ut dom som är för små på tradera precis som jag gjort med mina kläder. :)
Bra med lite extra pengar. hihi..

Tån känns som vanligt.. Men jag lever och det är ju bra.

Denna vecka är ganska så fullspäckad för oss. Tänkte berätta lite om hur veckan ser ut. :) För er som är intresserade. :)

Måndag: Jobba 15-21 själv idag eftersom Josse är sjuk! :( Krya på dig gumman! <3
Och snälla Anna jobbade mina 2 timmar 13-15 idag. :) Tack gumman! <3
Sen blir det hem och laga mat. Hoppas älsklingen tagit fram kyckling så man kan äta kyckling och ris. Gott gott. :)

Tisdag: Ledig. Men kanske får jobba extra eftersom Anna går 7-21 pass. Annars lugnt

Onsdag: Älsklingen får pengar och vi ska åka och tatuera mig. :) Och sen jobbar jag in dessa 2 timmar från 13-15. :) Och sen vid 18 så ska vi in o köpa säng. hihi. :) Så lär ju försöka lägga golvet i morgon när man är ledig. :)

Torsdag: Jag jobbar 15-21 annars blir de lugnt. :)

Fredag: Marcus kommer! :D Och vi ska in o storhandla mat och så. :) Och bara mysa den helgen. Blir nog att åka ner till Agaton då också och se till så Marcus får ny färg i håret. :) Han blev sur när den gick bort. hihi. Min lilla pojke då. :)

Lördag: Blir bara massa mys!! Med mina älsklingar Marcus och Peter!! <3 <3

Söndag: Marcus åker hem vid 3 så då känner man sig så tom så man orkar inte göra något. :(

Ja så ser min vecka ut. :) Vad ska ni göra i helgen då??




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?