Trött efter 20 min. :P

Sitter på jobbet och gäspar redan! Bara gått 20 min. Blir nog att ta en liten redbull sen så man vaknar till liv. :) Älsklingen har hand om tvättstugan idag. så vi får väl se om kläderna krymp eller inte. hihi. :)

Det är lugnt än så länge. Obay kommer senare och fixar nya kompressorn tror jag.
Och sen kommer älsklingen och Agaton hit o ska fixa bilarna.

Skönt att detta är den sista dagen för denna vecka!

Och i morgon fyller min älskling 33 år. :) Måste köpa nå gulligt till honom i morgon. hihi. :)
Tänkt att vi har hållt ihop i 7 år :)

Och vi har massa planer inför framtiden.
Idag blir de till att köpa en ny soffa hos Elin. :)
Och slänga dom gamla. Lägenheten kommer att bli såå fin! Och på lördag är de dags att lägga golv. :D Helt underbart hur mitt liv har blivit efter alla nergångar.
Jag är så tacksam att jag har min älskling och mina vänner och familj!
Ni betyder allt för mig ska ni veta! Även om jag är dålig på att säga det!

<3<3<3<3 Kärlek till er! Ni vet vilka ni är! <3<3<3<3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?