En liten historia

Ja vad har hänt sen sist.. Inte mkt alls.. Just nu har jag sån mensvärk att jag inte ens kunnat äta idag.. Så snart blir de mat och en varm dusch. Fast blir nog en varm dusch först så får Peter hålla koll på potatisen. Och det bästa är att det blir en matlåda tills i morgon. :) Så han kan äta medans jag jobbar in dessa timmar jag va hemma idag. :)
Jobbar ju 10-15.
Update: 23.15
Annars så har vi varit barnvakt åt lilla Tilde 7 månader från torsdags till fredags och sen över dagen på lördagen.
Och igen nu den 6 juni. Då Petter kommer till stan. :D Vore kul o kolla eftersom vi missade Frondas enda konsert i Västerås för några år sen!
Kanske ska berätta den historien..
Så här va det.. Tror det va september eller oktober 2004 när vi just träffats. Vi va i sura och skulle åka till Ramnäs göra nått o sen hämta Ida. Då vid sura kyrka så var det en bil som stannat och behövde hjälp. Och snälla som vi är så bogserade vi bilen till Ramnäs. Åsvägen för er som vet vart de ligger. Sen skulle vi åka och åkte på åsvägen genom korsningen förbi skolan. Då kom en volvo 940 ut från vänster sida. (Höger regeln gäller där) och vi såg henne inte för den kom så snabbt o det hela slutade med att vi krockade rätt in i bakskärmen. Våran fiat croma som vi hade hade ägt i 4 dagar. :( Det blev bara mos. :( Hela fronten blev intryckt och på hennes bil blev de bara en buckla och baklyset som gick sönder. Så en kvällen spenderades på sjukhuset. :( Så blev inte nå Fronda. Så när vi kom in så stack en sköterska mig som hette Robert. Så kom svärmor Nina in. Och på vägen in till västerås från hallsta där dom bodde då så fick hon ett rådjur i sidan på sin uno. :( Men åter till sjukhuset. Åkte in med ambulans. Gick fort som fan. Och som sagt dom stack sönder min arm. Och sen fick jag nå vitt grejs jag skulle dricka för att tarmarna skulle lysa upp och så gjorde dom nå undersökning där bak. Väldigt obehagligt. :( Och polisen va där också. Det är därför jag alltid är så nojjig när poliser är i närheten av mig. För jag trodde ju att jag gjort fel. Iallafall.... Åkte upp till röntgen sen. Dom tog ju av mig alla kläder där nere och så. Och jag va ju kissnödig som fasen sen krocken. Dom provade med allt. Flaska, kateter och blöja. Men jag kan inte kissa i nått sånt. Och när dom hade röntgat mig så kände jag att jag skulle spricka och han Robert (sköterskan) sa att jag inte fick röra mig. Var fastspänd överallt. :S Pga att bilderna inte var klara men jag sa att det inte var nå fel på mig. Och jag spände loss mig när han va i de andra rummet och satte mig upp. NAKEN MED DROPP I ARMEN! Fy fan. Jag skrek att jag skulle upp och kissa. Var tvungen att ha en toalett.. Jag ställde mig upp och tänkte gå. Då frågade han om jag inte skulle ha nått på mig. Och jag sa bara vad? Jag ska gå o kissa och jag skiter i om jag är naken.. Slutade med att jag fick en sån super sexig rock. och tog droppet och han följde ju med på toa. Fast han stod utanför och jag hade olåst dörr. Det va hans krav... Fick sen träffa Peter. Och han var redan utskriven. Och jag blev placerad i väntrummet på en säng och då kom min pappa och farfar och kollade så jag mådde bra och så. Sen åkte dom hem igen... Och jag fick vänta länge på att någon skulle komma och ta ur droppet ur min arm. Sen blev det att åka hem och sova. Tror tom att vi sov hemma hos Peters mamma då. Vi låg och höll om varandra i hennes 3-sits soffa.
Snacka om att det gick rykten om oss sen i Ramnäs. Trots att det va hennes fel! Och det visade ju sig också några månader senare.. Att det inte var vårat fel som alla sagt..
Ja det va den historien. Nu blir det till att sova så man kommer upp i morgon!
Postat av: Bäckis
URL: http://vasterashistoria.bloggproffs.se 2011-09-25 / 19:58:36

snygg bloggdesign, bra jobbat!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?