Tisdag 22/11-2011

Vaknade vid 11 tiden typ. Blev lite sent igår eftersom jag ej var trött,
 och var ute med hundarna från tolv till tjugo i ett. :)
Idag har jag iaf hunnit med mycket. Åkte upp till macken och träffade Sandra och Jimmy. Sen ner till polisen och pratade lite o allt som hänt. Och vidare tills oc och hämtade ett papper. Så vidare ner till Agaton och klippte mig. :) Blev super nöjd som vanligt. Så var vi där och skrattade och hade kul som alltid. :)

Sen kvart över 9 åkte vi till Fagersta hallen och tränade. Va skit kul. :) Gick powerwalk i tio min.. Men jag måste verkligen komma över min "gymskräck" om att jag skäms för att jag inte klarar lika mkt som Peter och Agaton med styrketräningen. Men de ska de bli ändring på.. Nu blir de slut på skräpmat och godis. Jag ska fan bli smalare till sommaren.

Annars har de bara varit lugnt. Jobbar i morgon 15-21. Skönt att inte jobba så länge.

På fredag är de begravning för Sven i Ramnäs kyrka.. :(
Mår dåligt så fort jag tänker på de. Ska iaf köpa gravljus och sätta vid farfar och Roger o Sven i ramnäs och ett för *Joel i sura.

Nej, nu blir de sängen, i morgon blir de upp o duscha o fixa nya frisyren. :)

God natt!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?