Hej hej!

Nu är jag här igen. :) Alltså på jobbet. :) Datan hemma är ju trasig eller ja trasig o trasig.. Tangentbordet funkar inte.. Plus att vi inte har nå internet. Så då får man passa på att blogga här. :)

Dagen har varit stressig. Vaknade 12 och började 13. Bara att slänga sig i duschen o väcka Peter som låg i soffan o sov med tvn på. :) Sen skynda sig upp här.. Sen va de lugnt. Och har varit lugnt. Men Anders är på fitthumör idag. Det är våran städare. Fan jag har fått 2 utskällningar av han.. Fy fan! Hoppas han är så i morgon när chefen jobbar så han kan säga åt Anders.. Fan inte roligt.. Nu blev de mkt svordomar.. Det slutar vi med direkt. :)

Ja, vad händer annars? Helgen var lugnt. Städade och rensade hela helgen. :) Och va hos Jimmy o Sandra en sväng. :) Och idag blir de sen mat igen. :( Tog fram fläsk kotletter. :) Nam nam. :) Och i morgon tänker jag nog göra fläskpannkaka. :) Gott gott. :) Med äppelmos. :D Och mjölk. :) Och sen på lördag så ska jag göra egna tunnpannkakor. :) Får se hur de går. :) hehe. :) Men nu ska jag ut o ta ett bloss. Bort från Anders..

Bloggar väl mer sen!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?