Jobb jobb jobb...

Ja jag jobbar igen.. Men de hindrar ju inte mig från att sitta här. :) Iaf när det är tomt på kunder... Fasen vilket skit väder rent ut sagt.. Regnar o regnar.. :( Då är de bra att man jobbar eller är hemma o städar eller myser. :) I morgon är jag iaf ledig. Så då blir det att handla lite mat plus ingredienser till gulachen i morgon. Ska ju bjuda Jimmy och Sandra plus barnen i morgon. :) Ska bli myys!! :D Är så glad att jag träffat Sandra. :) Vi kan prata om precis allt. Hon är som mig. :)

Ja annars idag händer väl inte så mkt.. Peter skulle laga mat ikväll?! :) Inte ofta han gör de. Men när de väl händer så är jag jätte tacksam. :) Ska även fortsätta svara på ett brev jag fick igår. :) Så ska skicka iväg 3 st brev i morgon. :)

Ha en bra regnig tisdag!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?